|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Čáhbahár (6 m, Írán) |
Cu |
2 |
750 |
Ac |
5 |
2700 |
|
Šíráz Letišt (1481 m, Írán) |
Cu |
1 |
1200 |
|
|
Šahr-e Kord (2019 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
|
|
Ábádán (6 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
Sc |
6 |
1050 |
|
Ábáde (2030 m, Írán) |
Cu |
1 |
1200 |
|
|
Ílám (1363 m, Írán) |
St |
1 |
300 |
Cb |
2 |
750 |
Sc |
3 |
900 |
Ašchabad (210 m, Turkmenistán) |
Cb |
8 |
690 |
|
|
Abú Músá (6 m, Írán) |
Sc |
1 |
900 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Abhá (2093 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
4 |
600 |
Cb |
1 |
660 |
|
Agartala Letiště (16 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Ahar (1390 m, Írán) |
St |
3 |
600 |
As |
8 |
2400 |
|
Ahváz Letiště (22 m, Írán) |
Cb |
1 |
1050 |
Sc |
3 |
1200 |
As |
7 |
3000 |
Akaba Letiště (51 m, Jordánsko) |
Ci |
2 |
6000 |
|
|
Al Ahsa (Letiště) (178 m, Saúdská Arábie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Al Bahah (1652 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
4 |
900 |
|
|
Al Wajh (Letiště) (24 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
5 |
900 |
As |
4 |
3000 |
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
5 |
540 |
|
|
Alatiy-amc (681 m, Kazachstán) |
St |
5 |
90 |
|
|
Aligudarz (2034 m, Írán) |
Sc |
3 |
1200 |
|
|
Alula (624 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
4 |
1200 |
|
|
Ambon (Letiště) (12 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
510 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
600 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
4 |
600 |
|
|
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
Cu |
3 |
900 |
|
|
Amritsar Letiště (234 m, Indie) |
Sc |
3 |
1200 |
As |
6 |
3000 |
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Ci |
9 |
840 |
Cu |
2 |
600 |
|
Arák (1708 m, Írán) |
Sc |
2 |
1050 |
Ci |
5 |
5700 |
|
Arar (Letiště) (549 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
5 |
1200 |
|
|
Ardabíl (1332 m, Írán) |
St |
2 |
600 |
Sc |
6 |
1050 |
Ns |
8 |
2100 |
Aurangabad (Letiště) (579 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
Cu |
3 |
750 |
|
Bạch Long Vĩ (56 m, Vietnam) |
Cu |
5 |
300-600 |
Sc |
8 |
1000-1500 |
|
Bắc Kạn (176 m, Vietnam) |
Cu |
4 |
300-600 |
Sc |
8 |
1000-1500 |
|
Bírdžand (1491 m, Írán) |
Cu |
4 |
1050 |
|
|
Babolsar (-21 m, Írán) |
St |
5 |
450 |
Cb |
1 |
750 |
As |
8 |
2400 |
Baft (2280 m, Írán) |
Cb |
1 |
1050 |
Sc |
4 |
1200 |
|
Baguio (1501 m, Filipíny) |
Cu |
5 |
360 |
|
|
Bahraich (124 m, Indie) |
Sc |
2 |
750 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Baler Radar (178 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonésie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Bam (1067 m, Írán) |
Cu |
1 |
1200 |
Cb |
2 |
1200 |
|
Bancasi (Letiště) (46 m, Filipíny) |
Sc |
3 |
450 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Banda (Letiště) (21 m, Indonésie) |
Cb |
1 |
510 |
Sc |
4 |
540 |
Cb |
0 |
2700 |
Banda Neira (4 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
570 |
As |
6 |
2400 |
Cu |
0 |
2400 |
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Cb |
1 |
750 |
Sc |
3 |
900 |
Ac |
7 |
2700 |
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
Sc |
3 |
750 |
As |
7 |
2700 |
|
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
Cu |
3 |
450 |
Cb |
1 |
480 |
Ac |
4 |
4200 |
Bandar-e Anzali (-26 m, Írán) |
Sc |
2 |
450 |
As |
8 |
2100 |
|
Bandar-e Deyr (4 m, Írán) |
Sc |
2 |
1050 |
As |
7 |
3000 |
|
Bandung/Husein (740 m, Indonésie) |
Sc |
1 |
540 |
Sc |
3 |
540 |
Cb |
0 |
12000 |
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
Sc |
3 |
450 |
|
|
Banjarmasin/Syamsuddin Noo (20 m, Indonésie) |
Sc |
3 |
510 |
|
|
Banyuwangi (5 m, Indonésie) |
Cb |
1 |
540 |
Sc |
4 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Barélí (169 m, Indie) |
Sc |
5 |
750 |
As |
7 |
2400 |
|
Basco Radar (167 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
570 |
|
|
Batam/hang Nadim (24 m, Indonésie) |
Sc |
2 |
420 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Baubau (Letiště) (2 m, Indonésie) |
Sc |
1 |
570 |
As |
3 |
3000 |
|
Belgaum/Sambra (747 m, Indie) |
Sc |
3 |
450 |
|
|
Bengalúr (921 m, Indie) |
Sc |
4 |
450 |
|
|
Bengkulu/Padangkemiling (Letišt& (16 m, Indonésie) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
1 |
600 |
|
Biak (Letiště) (11 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
5 |
3000 |
Cc |
8 |
9000 |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonésie) |
Cu |
4 |
450 |
|
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Sc |
4 |
420 |
Cb |
1 |
450 |
As |
8 |
4200 |
Bodžnúrd (1091 m, Írán) |
St |
2 |
210 |
Sc |
4 |
750 |
Ac |
5 |
2400 |
Bogra (20 m, Bangladéš) |
Ac |
2 |
3600 |
|
|
Buchara (226 m, Uzbekistán) |
Sc |
8 |
270 |
|
|
Buon Ma Thuot (537 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
4 |
1000-1500 |
|
Butterworth (Letiště) (4 m, Malajsie) |
Sc |
2 |
750 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Sc |
2 |
1000-1500 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
300-600 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Calapan (41 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Cao Bằng (243 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
600 |
Cs |
8 |
7500 |
|
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
510 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Chasab Letiště (29 m, Omán) |
Sc |
5 |
900 |
Ci |
2 |
6000 |
|
Chhindwara (685 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Chorramábád (1125 m, Írán) |
Cb |
1 |
900 |
Sc |
5 |
1050 |
As |
8 |
2400 |
Chudžand (427 m, Tádžikistán) |
St |
3 |
120 |
Ns |
5 |
1350 |
|
Cilacap (6 m, Indonésie) |
Cu |
4 |
570 |
Ac |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
2700 |
Citeko / Puncak (300 m, Indonésie) |
Cb |
1 |
600 |
Sc |
6 |
600 |
Cb |
0 |
6000 |
Clarkfield Pampanga Int (146 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
600 |
Ci |
4 |
9000 |
|
Cochin Intl. Airport (9 m, Indie) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Coimbatore/Peelamedu (399 m, Indie) |
Sc |
1 |
360 |
Ci |
3 |
6000 |
|
Coron (0 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
Ac |
5 |
2400 |
Cs |
6 |
7200 |
Cotabato (Letiště) (58 m, Filipíny) |
Ac |
5 |
2400 |
Cs |
8 |
7500 |
Cb |
2 |
540 |
Cuyo (4 m, Filipíny) |
Sc |
1 |
540 |
Cs |
5 |
7200 |
|
Déhrádún (682 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Cu |
5 |
900 |
Ac |
8 |
3000 |
Daet (4 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
450 |
Ac |
6 |
2400 |
|
Dagupan (2 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
510 |
Ci |
3 |
8700 |
|