|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Nowshahr (-21 m, Írán) |
St |
2 |
600 |
Ac |
3 |
2700 |
|
Babolsar (-21 m, Írán) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Nikli (0 m, Bangladéš) |
Sc |
2 |
450 |
Ac |
6 |
3600 |
|
Dagupan (2 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
510 |
|
|
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
Ac |
3 |
2700 |
|
|
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Jápané (3 m, Srí Lanka) |
Cb |
1 |
600 |
|
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
San Jose (3 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Aden Intl. Airport (3 m, Jemen) |
Sc |
4 |
540 |
|
|
Kota Kinabalu Intl. Airport (3 m, Malajsie) |
Cu |
1 |
420 |
Ci |
7 |
8400 |
|
Rạch Giá (3 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Cu |
4 |
600-1000 |
|
Hà Tĩnh (3 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Truong Sa (3 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Punta Maria Borongan (3 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
540 |
|
|
Kharg (3 m, Írán) |
Sc |
2 |
1200 |
As |
6 |
2700 |
|
Khulaná (4 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Sangley Point NAS (4 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Nhà Bè (4 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
|
|
Phu Quoc (4 m, Vietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Roxas (4 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
330 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Penang Intl. Airport (4 m, Malajsie) |
St |
1 |
300 |
Sc |
3 |
750 |
Ac |
5 |
4200 |
Nha Trang (4 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
|
|
Daet (4 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Casiguran (4 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Sirri Island (4 m, Írán) |
St |
2 |
600 |
Cb |
2 |
750 |
Ns |
6 |
2700 |
Abu Dhabi Bateen (Letiště) (5 m, Spojené arabské emiráty) |
Sc |
3 |
900 |
|
|
Sultan Abdul Halim (Letiště (5 m, Malajsie) |
Cu |
1 |
600 |
Ci |
7 |
8400 |
|
Kota Bharu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Cu |
3 |
540 |
Ci |
6 |
8400 |
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Laoag (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Kudat (5 m, Malajsie) |
Cu |
2 |
480 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Dipolog (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Phan Thiết (5 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
4 |
>2500 |
|
Thanh Hóa (5 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
6 |
1500-2000 |
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Cu |
3 |
480 |
Ci |
6 |
9000 |
|
Iba (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
480 |
|
|
Jask (5 m, Írán) |
St |
1 |
600 |
Ns |
8 |
2100 |
|
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
4 |
450 |
|
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Dubai Int. (Letiště) (5 m, Spojené arabské emiráty) |
Sc |
4 |
900 |
Cc |
1 |
1200 |
Ac |
8 |
2400 |
Abú Músá (6 m, Írán) |
St |
2 |
600 |
Cb |
3 |
750 |
Ns |
6 |
2700 |
Čáhbahár (6 m, Írán) |
Cu |
2 |
750 |
Ns |
8 |
2700 |
|
Ábádán (6 m, Írán) |
Sc |
3 |
1200 |
|
|
Chhor (6 m, Pákistán) |
Ac |
6 |
3000 |
|
|
Pasni (6 m, Pákistán) |
Ac |
4 |
3000 |
|
|
Masbate (Letiště) (6 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
4 |
7500 |
|
Shah Amanat Intl. Airport (6 m, Bangladéš) |
Ci |
3 |
9000 |
|
|
Zamboanga (6 m, Filipíny) |
Ac |
7 |
2700 |
Cb |
2 |
480 |
|
Vinh Letiště (6 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Quy Nhon (6 m, Vietnam) |
Cs |
6 |
>2500 |
|
|
Jizan Regional (Letiště) (7 m, Saúdská Arábie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Móng Cái (7 m, Vietnam) |
Sc |
2 |
1500-2000 |
|
|
Kutubdia (7 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Letiště Đà N̒ (7 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Infanta (7 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
570 |
|
|
Dumaguete (8 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
720 |
|
|
Dong Hoi (8 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Sitiawan / Pangkor (Letiště (8 m, Malajsie) |
Ac |
4 |
4200 |
Ci |
7 |
8400 |
Cb |
1 |
510 |
Malakka Letiště (9 m, Malajsie) |
Cu |
3 |
600 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
6 |
8400 |
Hue (9 m, Vietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
Dháka Letiště (9 m, Bangladéš) |
Ac |
2 |
4500 |
|
|
Rajah Buayan Air Station (Letišt (9 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
2400 |
Cs |
7 |
7500 |
Quảng Ngãi (9 m, Vietnam) |
Cs |
7 |
>2500 |
|
|
Gopalganj Sadar (9 m, Bangladéš) |
Ac |
2 |
3600 |
|
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Sitakunda (10 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Comilla (Letiště) (10 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Cb |
3 |
600 |
Sc |
2 |
750 |
Ns |
8 |
2700 |
Badin (11 m, Pákistán) |
Ac |
4 |
3000 |
|
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
600 |
|
|
Tagbilaran (12 m, Filipíny) |
Ac |
3 |
2400 |
Cb |
1 |
480 |
|
Dammám Letiště (12 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
5 |
900 |
As |
8 |
2400 |
|
Madaripur (13 m, Bangladéš) |
Sc |
2 |
540 |
Ac |
3 |
4500 |
|
Sandakan (Letiště) (13 m, Malajsie) |
Cu |
3 |
480 |
Ci |
7 |
9000 |
|
Netrokona Sadar (13 m, Bangladéš) |
Ac |
3 |
4500 |
|
|
Gharakhil (14 m, Írán) |
Cs |
2 |
5700 |
|
|
Ishwardi (Letiště) (14 m, Bangladéš) |
Sc |
2 |
450 |
|
|
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
St |
3 |
450 |
Cb |
4 |
600 |
As |
4 |
2700 |