|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Šíráz Letišt (1481 m, Írán) |
Cs |
6 |
6000 |
|
|
Ílám (1363 m, Írán) |
Ci |
4 |
5100 |
|
|
Abú Músá (6 m, Írán) |
Ci |
1 |
6000 |
|
|
Abhá (2093 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Aden Intl. Airport (3 m, Jemen) |
Sc |
2 |
540 |
Sc |
1 |
600 |
|
Agartala Letiště (16 m, Indie) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Ahar (1390 m, Írán) |
Sc |
1 |
1050 |
Ci |
3 |
6000 |
|
Ainaltamer (28 m, Irák) |
Cu |
1 |
900 |
|
|
Al Ahsa (Letiště) (178 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
2 |
1200 |
As |
7 |
3000 |
|
Al Khalis (44 m, Irák) |
Ac |
1 |
3000 |
|
|
Al Wajh (Letiště) (24 m, Saúdská Arábie) |
Ci |
4 |
6000 |
|
|
Al-Qa'im (178 m, Irák) |
Sc |
5 |
900 |
|
|
Al-fao (2 m, Irák) |
Ci |
1 |
/ |
|
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Aleppo Letiště (384 m, Sýrie) |
Sc |
4 |
900 |
|
|
Ali Al-Gharbi (14 m, Irák) |
Ci |
1 |
/ |
|
|
Allama Iqbal Intl. Airport (215 m, Pákistán) |
As |
5 |
3000 |
|
|
Alula (624 m, Saúdská Arábie) |
Ci |
2 |
6000 |
|
|
Ambála (273 m, Indie) |
Ac |
5 |
2400 |
|
|
Ambikapur (611 m, Indie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
As |
3 |
2400 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Amritsar Letiště (234 m, Indie) |
Ac |
3 |
2400 |
|
|
Anah (175 m, Irák) |
Sc |
6 |
900 |
|
|
Anantapur (364 m, Indie) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Arák (1708 m, Írán) |
Ac |
1 |
2700 |
|
|
Arar (Letiště) (549 m, Saúdská Arábie) |
As |
4 |
3000 |
|
|
Ardabíl (1332 m, Írán) |
Sc |
3 |
1050 |
Cs |
6 |
6000 |
|
Azizyah (25 m, Irák) |
Ci |
2 |
/ |
|
|
Bạch Long Vĩ (56 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Bắc Kạn (176 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
8 |
1000-1500 |
|
Bíkáner Letiště (224 m, Indie) |
Ci |
3 |
6000 |
|
|
Bírdžand (1491 m, Írán) |
Sc |
6 |
1200 |
|
|
Búšehr Letiště (19 m, Írán) |
Ci |
4 |
7500 |
|
|
Babolsar (-21 m, Írán) |
St |
6 |
600 |
As |
8 |
2700 |
|
Badra (64 m, Irák) |
Ci |
3 |
/ |
|
|
Baft (2280 m, Írán) |
Cs |
5 |
6000 |
|
|
Bagdád (0 m, Irák) |
Ci |
1 |
/ |
|
|
Baguio (1501 m, Filipíny) |
Sc |
3 |
360 |
Cu |
4 |
360 |
|
Bahraich (124 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Bajdží (116 m, Irák) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Balasore (20 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Baler Radar (178 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Bam (1067 m, Írán) |
Cs |
5 |
6000 |
|
|
Bancasi (Letiště) (46 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Cs |
4 |
6000 |
|
|
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
Cu |
2 |
480 |
Cb |
1 |
510 |
Ac |
3 |
4200 |
Bandar-e Deyr (4 m, Írán) |
Ci |
3 |
6000 |
|
|
Barélí (169 m, Indie) |
Sc |
3 |
750 |
Ac |
2 |
3000 |
Ci |
6 |
6000 |
Barapani Airport (894 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Barisal (4 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
510 |
Ac |
5 |
3600 |
|
Barmer (193 m, Indie) |
Ci |
2 |
6000 |
|
|
Basco Radar (167 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
570 |
|
|
Belgaum/Sambra (747 m, Indie) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Bengalúr (921 m, Indie) |
Ci |
1 |
7500 |
|
|
Bhola (5 m, Bangladéš) |
Sc |
2 |
540 |
|
|
Bhuvanéšvar Letišt (46 m, Indie) |
Sc |
4 |
540 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Bilha (262 m, Indie) |
Sc |
4 |
600 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Ac |
4 |
4500 |
Ci |
5 |
9000 |
Cb |
1 |
450 |
Bodžnúrd (1091 m, Írán) |
Cu |
1 |
750 |
Sc |
4 |
1050 |
|
Buon Ma Thuot (537 m, Vietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Cu |
6 |
600-1000 |
|
Calapan (41 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
540 |
|
|
Calayan (13 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Cao Bằng (243 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
5 |
1500-2000 |
|
Casiguran (4 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
Ac |
4 |
2100 |
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
6 |
450 |
|
|
Chandabali (6 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Chandpur Sadar (7 m, Bangladéš) |
Sc |
4 |
480 |
As |
6 |
2400 |
|