|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Šíráz Letišt (1481 m, Írán) |
Sc |
3 |
1200 |
As |
7 |
3000 |
|
Šahr-e Kord (2019 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
Sc |
3 |
1050 |
As |
5 |
2400 |
Ábádán (6 m, Írán) |
Cb |
4 |
750 |
Sc |
5 |
900 |
As |
8 |
2400 |
Ábáde (2030 m, Írán) |
Sc |
2 |
1200 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Ílám (1363 m, Írán) |
Cb |
1 |
1200 |
Sc |
5 |
1350 |
|
Abú Músá (6 m, Írán) |
Cu |
1 |
900 |
|
|
Abhá (2093 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
3 |
540 |
Cb |
1 |
660 |
|
Aden Intl. Airport (3 m, Jemen) |
Sc |
2 |
750 |
|
|
Ahar (1390 m, Írán) |
Cb |
1 |
1050 |
Sc |
4 |
1080 |
|
Ahváz Letiště (22 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
Sc |
4 |
1050 |
Ns |
8 |
2100 |
Ainaltamer (28 m, Irák) |
Cu |
3 |
900 |
|
|
Al Ahsa (Letiště) (178 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
2 |
1200 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Al-Qa'im (178 m, Irák) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Al-fao (2 m, Irák) |
Cb |
2 |
750 |
Cu |
4 |
1200 |
As |
8 |
3000 |
Al-saddah (2692 m, Jemen) |
Cu |
3 |
900 |
|
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
5 |
510 |
As |
8 |
2100 |
|
Ali Al-Gharbi (14 m, Irák) |
Ci |
2 |
/ |
|
|
Aligudarz (2034 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
Sc |
4 |
1050 |
Ns |
8 |
2400 |
Amarah (9 m, Irák) |
Cu |
2 |
900 |
Sc |
4 |
990 |
|
Ambikapur (611 m, Indie) |
Sc |
2 |
750 |
Cu |
4 |
900 |
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
Ac |
4 |
2400 |
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
Cu |
1 |
900 |
|
|
Amritsar Letiště (234 m, Indie) |
Sc |
4 |
900 |
As |
6 |
2700 |
|
Anantapur (364 m, Indie) |
Sc |
1 |
600 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Arák (1708 m, Írán) |
St |
4 |
600 |
Sc |
3 |
1050 |
As |
8 |
2400 |
Ardabíl (1332 m, Írán) |
St |
1 |
750 |
Sc |
5 |
1200 |
Cb |
1 |
1500 |
Ataq (1138 m, Jemen) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Azizyah (25 m, Irák) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Bạch Long Vĩ (56 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
6 |
1000-1500 |
|
Bíkáner Letiště (224 m, Indie) |
Sc |
2 |
1200 |
|
|
Bírdžand (1491 m, Írán) |
Cu |
5 |
1050 |
Ci |
3 |
6000 |
|
Búšehr Letiště (19 m, Írán) |
Cb |
2 |
900 |
Sc |
5 |
1050 |
As |
8 |
2400 |
Babolsar (-21 m, Írán) |
St |
6 |
540 |
As |
8 |
2700 |
|
Badra (64 m, Irák) |
Cu |
3 |
900 |
|
|
Baft (2280 m, Írán) |
Cs |
4 |
6000 |
|
|
Bagdád (0 m, Irák) |
Ac |
1 |
3000 |
|
|
Baguio (1501 m, Filipíny) |
Cu |
4 |
360 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Bahraich (124 m, Indie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
Ac |
4 |
4200 |
|
|
Balasore (20 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Baler Radar (178 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Bam (1067 m, Írán) |
Ci |
2 |
6000 |
|
|
Bancasi (Letiště) (46 m, Filipíny) |
Ac |
3 |
2400 |
Cb |
1 |
450 |
|
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
Sc |
3 |
900 |
|
|
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
Cu |
1 |
480 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Bandar-e Anzali (-26 m, Írán) |
Sc |
1 |
600 |
As |
7 |
2100 |
|
Bandar-e Deyr (4 m, Írán) |
Sc |
2 |
1050 |
As |
6 |
3000 |
|
Barapani Airport (894 m, Indie) |
Sc |
4 |
600 |
|
|
Basco Radar (167 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
570 |
|
|
Basra (2 m, Irák) |
Cu |
2 |
900 |
Sc |
5 |
1200 |
|
Basra Letiště (3 m, Irák) |
Cu |
3 |
900 |
Sc |
4 |
1050 |
As |
7 |
3000 |
Belgaum/Sambra (747 m, Indie) |
Sc |
1 |
360 |
|
|
Bengalúr (921 m, Indie) |
Sc |
1 |
450 |
|
|
Bhuvanéšvar Letišt (46 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Cu |
2 |
480 |
Ac |
6 |
4500 |
|
Bodžnúrd (1091 m, Írán) |
St |
2 |
450 |
Sc |
4 |
750 |
Ac |
7 |
2400 |
Buon Ma Thuot (537 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Cu |
6 |
600-1000 |
|
Calapan (41 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
7 |
2700 |
|
Casiguran (4 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
Cs |
8 |
7500 |
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
As |
3 |
2700 |
Cs |
7 |
7500 |
Cb |
3 |
540 |
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Chandabali (6 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|