|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Čáhbahár (6 m, Írán) |
Ci |
3 |
5700 |
|
|
Abú Músá (6 m, Írán) |
Cb |
2 |
750 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Abu Dhabi Bateen (Letiště) (5 m, Spojené arabské emiráty) |
Ac |
4 |
3900 |
|
|
Agartala Letiště (16 m, Indie) |
St |
1 |
300 |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
6 |
3000 |
Ahmadábád Letišt (55 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Al Ain Intl. Airport (262 m, Spojené arabské emiráty) |
Ac |
2 |
2400 |
|
|
Al Wajh (Letiště) (24 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
3 |
1200 |
|
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Amahai (10 m, Indonésie) |
Cu |
3 |
570 |
Ci |
5 |
7200 |
Cu |
0 |
1800 |
Ambikapur (611 m, Indie) |
Sc |
3 |
750 |
|
|
Ambon (Letiště) (12 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
600 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
Ac |
2 |
2400 |
|
|
Anuradhápura Letiště (89 m, Srí Lanka) |
Ci |
3 |
9000 |
|
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Arar (Letiště) (549 m, Saúdská Arábie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Bạch Long Vĩ (56 m, Vietnam) |
Cs |
7 |
>2500 |
|
|
Bíkáner Letiště (224 m, Indie) |
Sc |
3 |
900 |
|
|
Bírdžand (1491 m, Írán) |
Ac |
1 |
3000 |
|
|
Badulla (670 m, Srí Lanka) |
Cu |
5 |
480 |
|
|
Baguio (1501 m, Filipíny) |
Sc |
5 |
360 |
|
|
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
Ac |
6 |
4200 |
|
|
Balasore (20 m, Indie) |
Sc |
5 |
540 |
As |
7 |
2400 |
|
Baler Radar (178 m, Filipíny) |
Sc |
3 |
450 |
As |
8 |
2400 |
|
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonésie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Bam (1067 m, Írán) |
Sc |
7 |
1050 |
|
|
Bancasi (Letiště) (46 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Banda (Letiště) (21 m, Indonésie) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Banda Neira (4 m, Indonésie) |
Cu |
3 |
600 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Sc |
2 |
900 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
Cu |
1 |
450 |
Ac |
5 |
4200 |
|
Bandar-e Deyr (4 m, Írán) |
Cu |
1 |
900 |
|
|
Bandarawela (1225 m, Srí Lanka) |
Cu |
3 |
300 |
|
|
Bandung/Husein (740 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
540 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
Sc |
4 |
360 |
|
|
Banjarmasin/Syamsuddin Noo (20 m, Indonésie) |
Cu |
3 |
570 |
|
|
Bankura (98 m, Indie) |
Sc |
6 |
480 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Banyuwangi (5 m, Indonésie) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Barapani Airport (894 m, Indie) |
St |
4 |
180 |
Sc |
5 |
480 |
As |
8 |
2400 |
Barisal (4 m, Bangladéš) |
St |
3 |
180 |
Sc |
4 |
450 |
As |
8 |
2100 |
Basco Radar (167 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
630 |
Ac |
7 |
2100 |
|
Batam/hang Nadim (24 m, Indonésie) |
Cu |
3 |
420 |
Cs |
7 |
9000 |
|
Batticaloa (12 m, Srí Lanka) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Baubau (Letiště) (2 m, Indonésie) |
Cu |
3 |
570 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Belgaum/Sambra (747 m, Indie) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Bengalúr (921 m, Indie) |
Sc |
2 |
450 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Bengkulu/Padangkemiling (Letišt& (16 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Bhágalpur (44 m, Indie) |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Bhola (5 m, Bangladéš) |
Sc |
4 |
480 |
As |
8 |
2400 |
|
Bhuvanéšvar Letišt (46 m, Indie) |
Sc |
1 |
540 |
Ac |
3 |
3000 |
Ci |
5 |
7500 |
Biak (Letiště) (11 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
5 |
3300 |
Cc |
7 |
9000 |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonésie) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
Cu |
2 |
420 |
Ac |
3 |
4500 |
Ci |
6 |
9000 |
Bitung (3 m, Indonésie) |
Cu |
5 |
600 |
As |
4 |
2700 |
Cu |
0 |
3000 |
Bogra (20 m, Bangladéš) |
St |
5 |
270 |
As |
8 |
2400 |
|
Buon Ma Thuot (537 m, Vietnam) |
Cu |
4 |
300-600 |
As |
8 |
>2500 |
|
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Calapan (41 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Casiguran (4 m, Filipíny) |
Sc |
3 |
300 |
Cs |
8 |
7500 |
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
600 |
Cs |
6 |
7500 |
|
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Chandpur Sadar (7 m, Bangladéš) |
Sc |
5 |
450 |
As |
8 |
2400 |
Cb |
1 |
900 |