|
Tvar oblaků:Cumulus Stupeň oblačnosti: 5/8 Spodní hranice oblačnosti: 1400m |
Příklad: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Čitrál (1500 m, Pákistán) |
St |
4 |
300 |
Sc |
5 |
1200 |
|
Šíráz Letišt (1481 m, Írán) |
Cs |
6 |
6000 |
|
|
Šahr-e Kord (2019 m, Írán) |
Cs |
3 |
5700 |
|
|
Ábádán (6 m, Írán) |
Sc |
4 |
1200 |
|
|
Ílám (1363 m, Írán) |
Sc |
2 |
1200 |
Ci |
3 |
5100 |
|
Aden Intl. Airport (3 m, Jemen) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Agartala Letiště (16 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Ahmadábád Letišt (55 m, Indie) |
Ac |
2 |
2400 |
|
|
Ainaltamer (28 m, Irák) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Akaba Letiště (51 m, Jordánsko) |
Ac |
3 |
2400 |
|
|
Akolá (282 m, Indie) |
Sc |
2 |
750 |
|
|
Al Ahsa (Letiště) (178 m, Saúdská Arábie) |
Ac |
5 |
3000 |
|
|
Al Ain Intl. Airport (262 m, Spojené arabské emiráty) |
Ac |
2 |
5400 |
|
|
Al Diwaniyah (20 m, Irák) |
Cu |
3 |
900 |
Sc |
5 |
960 |
|
Al Kut Ubaydah Bin Al Jarrah (Leti&scar (21 m, Irák) |
As |
5 |
3000 |
|
|
Alabat (Letiště) (5 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Alula (624 m, Saúdská Arábie) |
Cu |
2 |
1200 |
|
|
Amarah (9 m, Irák) |
Ac |
2 |
3000 |
|
Ambála (273 m, Indie) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Ambulong (11 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
As |
4 |
3000 |
|
|
Amritsar Letiště (234 m, Indie) |
Sc |
2 |
900 |
Ac |
3 |
2700 |
|
Anantapur (364 m, Indie) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Aparri (3 m, Filipíny) |
Sc |
1 |
600 |
Ac |
6 |
2400 |
|
Arar (Letiště) (549 m, Saúdská Arábie) |
Sc |
4 |
900 |
|
|
Aurangabad (Letiště) (579 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Azizyah (25 m, Irák) |
Ci |
4 |
/ |
|
|
Bạch Long Vĩ (56 m, Vietnam) |
Sc |
2 |
1000-1500 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Bắc Kạn (176 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Bíkáner Letiště (224 m, Indie) |
Sc |
3 |
1050 |
Cu |
5 |
1200 |
|
Búšehr Letiště (19 m, Írán) |
Sc |
3 |
1200 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Bagdád (0 m, Irák) |
Ac |
1 |
3000 |
|
|
Baguio (1501 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
450 |
|
|
Bahávalpur (113 m, Pákistán) |
Sc |
3 |
1200 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Bahawalnagar (163 m, Pákistán) |
Sc |
4 |
1200 |
As |
4 |
3000 |
|
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
Ac |
5 |
5400 |
|
|
Balakot (981 m, Pákistán) |
Sc |
3 |
900 |
As |
8 |
3000 |
|
Balasore (20 m, Indie) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Baler Radar (178 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
4 |
2400 |
|
Bancasi (Letiště) (46 m, Filipíny) |
Ac |
8 |
2400 |
Cb |
3 |
450 |
|
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
Cs |
3 |
6000 |
|
|
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
Cs |
4 |
6000 |
|
|
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
St |
1 |
120 |
Ac |
3 |
4200 |
Cs |
5 |
8400 |
Bandar-e Anzali (-26 m, Írán) |
St |
6 |
270 |
|
|
Bandar-e Deyr (4 m, Írán) |
Ci |
3 |
6000 |
|
|
Bandarban Sadar (6 m, Bangladéš) |
Sc |
3 |
480 |
As |
5 |
2700 |
|
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Barmer (193 m, Indie) |
Sc |
1 |
900 |
|
|
Basco Radar (167 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Batticaloa (12 m, Srí Lanka) |
Cb |
1 |
600 |
|
|
Bengalúr (921 m, Indie) |
Ci |
1 |
7500 |
|
|
Bhuj (Letiště) (80 m, Indie) |
Ci |
4 |
6000 |
|
|
Bhuvanéšvar Letišt (46 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
St |
1 |
30 |
Sc |
3 |
420 |
Ac |
7 |
4500 |
Buon Ma Thuot (537 m, Vietnam) |
Sc |
2 |
1000-1500 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Cà Mau (2 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Côn Đảo (9 m, Vietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
5 |
>2500 |
|
Calapan (41 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Calayan (13 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Cao Bằng (243 m, Vietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Casiguran (4 m, Filipíny) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Catarman (5 m, Filipíny) |
Cu |
1 |
600 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Catbalogan (5 m, Filipíny) |
Cu |
4 |
450 |
|
|
Chandabali (6 m, Indie) |
Ac |
1 |
3000 |
|
|
Chandpur Sadar (7 m, Bangladéš) |
Sc |
4 |
480 |
As |
6 |
2400 |
|
Chanpúr (88 m, Pákistán) |
Ac |
3 |
3600 |
|
|
Chittagong Ambagan (34 m, Bangladéš) |
Sc |
4 |
480 |
As |
8 |
3000 |
|