Stanice: 1119
|
Vlhkost |
Minami Torišima (8 m, Japonsko) |
78 % |
Nemuro (39 m, Japonsko) |
100 % |
Kuširo (40 m, Japonsko) |
96 % |
Abaširi (44 m, Japonsko) |
76 % |
Urakawa (37 m, Japonsko) |
98 % |
Asahikawa (140 m, Japonsko) |
84 % |
Čičidžima (8 m, Japonsko) |
87 % |
Wakkanai (12 m, Japonsko) |
96 % |
Sapporo (26 m, Japonsko) |
91 % |
Morioka (155 m, Japonsko) |
82 % |
Sendai (44 m, Japonsko) |
59 % |
Chōshi (28 m, Japonsko) |
97 % |
Aomori (4 m, Japonsko) |
98 % |
Hakodate (44 m, Japonsko) |
92 % |
Jayapura/dok Ii (3 m, Indonésie) |
75 % |
Jayapura Letiště (99 m, Indonésie) |
66 % |
Mito (31 m, Japonsko) |
73 % |
Merauke/Mopah (3 m, Indonésie) |
71 % |
Tanahmerah (16 m, Indonésie) |
84 % |
Suttsu (38 m, Japonsko) |
94 % |
Akita (22 m, Japonsko) |
93 % |
Wakamatsu (217 m, Japonsko) |
77 % |
Hačidžódžima (156 m, Japonsko) |
98 % |
Tokio (36 m, Japonsko) |
75 % |
Oshima (79 m, Japonsko) |
88 % |
Maebaši (113 m, Japonsko) |
64 % |
Niigata (6 m, Japonsko) |
94 % |
Wamena (Letiště) (1660 m, Indonésie) |
71 % |
Sarmi/orai (3 m, Indonésie) |
80 % |
Omaezaki (47 m, Japonsko) |
73 % |
Nagano (419 m, Japonsko) |
73 % |
Nagoja (56 m, Japonsko) |
60 % |
Wajima (14 m, Japonsko) |
79 % |
Kanazawa (33 m, Japonsko) |
69 % |
Cu (18 m, Japonsko) |
63 % |
Kokonao (Letiště) (3 m, Indonésie) |
78 % |
Serui/yendosa (3 m, Indonésie) |
72 % |
Biak (Letiště) (11 m, Indonésie) |
75 % |
Shionomisaki Lighthouse (76 m, Japonsko) |
59 % |
Ósaka (83 m, Japonsko) |
62 % |
Maizuru (23 m, Japonsko) |
87 % |
Tokušima (6 m, Japonsko) |
56 % |
Tottori (15 m, Japonsko) |
76 % |
Takamacu (10 m, Japonsko) |
61 % |
Manokwari/rendan (7 m, Indonésie) |
71 % |
Utarom (Letiště) (3 m, Indonésie) |
71 % |
Kóči (5 m, Japonsko) |
58 % |
Saigo (32 m, Japonsko) |
74 % |
Macue (23 m, Japonsko) |
73 % |
Macujama (34 m, Japonsko) |
67 % |
Tual (12 m, Indonésie) |
99 % |
Hirošima (54 m, Japonsko) |
63 % |
Fakfak (141 m, Indonésie) |
78 % |
Fujin (65 m, Čínská lidová republika) |
68 % |
Óita (13 m, Japonsko) |
61 % |
Mijazaki (15 m, Japonsko) |
63 % |
Saumlaki (24 m, Indonésie) |
94 % |
Jižní Borodino (21 m, Japonsko) |
92 % |
Domine Eduard Osok (Letiště) (3 m, Indonésie) |
83 % |
Ťi-si (234 m, Čínská lidová republika) |
69 % |
Ullung-do (220 m, Jižní Korea) |
64 % |
Geser (3 m, Indonésie) |
87 % |
Kagošima Letiště (32 m, Japonsko) |
63 % |
Sonbong (3 m, Severní Korea) |
86 % |
Fukuoka Letiště (15 m, Japonsko) |
64 % |
Banda Neira (4 m, Indonésie) |
81 % |
Nagasaki (35 m, Japonsko) |
66 % |
Čchongdžin (43 m, Severní Korea) |
81 % |
Mu-tan-ťiang (242 m, Čínská lidová republika) |
68 % |
Naze (8 m, Japonsko) |
57 % |
Jongil (178 m, Čínská lidová republika) |
63 % |
Uljin (51 m, Jižní Korea) |
57 % |
Pchohang (4 m, Jižní Korea) |
63 % |
Ulsan (36 m, Jižní Korea) |
63 % |
Tsushima (19 m, Japonsko) |
72 % |
Kimčchek (23 m, Severní Korea) |
87 % |
Donghae Radar (37 m, Jižní Korea) |
52 % |
Pusan (70 m, Jižní Korea) |
54 % |
I-čchun (232 m, Čínská lidová republika) |
60 % |
Kangnung (26 m, Jižní Korea) |
48 % |
Amahai (10 m, Indonésie) |
83 % |
Chuncheon (75 m, Jižní Korea) |
54 % |
Fukue (26 m, Japonsko) |
69 % |
Tegwalljong (844 m, Jižní Korea) |
76 % |
Tonghe (110 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Andong (141 m, Jižní Korea) |
72 % |
Tegu (59 m, Jižní Korea) |
58 % |
Sokčcho (19 m, Jižní Korea) |
46 % |
Masan (4 m, Jižní Korea) |
60 % |
Yeongwol (237 m, Jižní Korea) |
76 % |
Tchongjong (33 m, Jižní Korea) |
59 % |
Samjiyon (1381 m, Severní Korea) |
88 % |
Kumi (48 m, Jižní Korea) |
64 % |
Sinpcho (19 m, Severní Korea) |
80 % |
Changjon (34 m, Severní Korea) |
66 % |
Hjesan (714 m, Severní Korea) |
85 % |
Sangdžu (100 m, Jižní Korea) |
72 % |
Pungsan (1200 m, Severní Korea) |
42 % |
Čindžu (23 m, Jižní Korea) |
69 % |
Ambon (Letiště) (12 m, Indonésie) |
83 % |
Chupungnyeong (245 m, Jižní Korea) |
73 % |
Shangzhi (191 m, Čínská lidová republika) |
55 % |
Wondžu (151 m, Jižní Korea) |
68 % |
Chinhae (222 m, Jižní Korea) |
82 % |
Gamar Malamo (Letiště) (8 m, Indonésie) |
76 % |
Bukchuncheon (97 m, Jižní Korea) |
83 % |
Čchunčchon (78 m, Jižní Korea) |
76 % |
Josu (67 m, Jižní Korea) |
69 % |
Naha (54 m, Japonsko) |
94 % |
Hamhung (22 m, Severní Korea) |
88 % |
Labuha (Letiště) (3 m, Indonésie) |
77 % |
Ičchon (90 m, Jižní Korea) |
83 % |
Čchongdžu (59 m, Jižní Korea) |
75 % |
Chej-che (166 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Wonsan (36 m, Severní Korea) |
67 % |
Tedžon (72 m, Jižní Korea) |
74 % |
Ternate (Letiště) (23 m, Indonésie) |
86 % |
Namwon (89 m, Jižní Korea) |
81 % |
Čchorwon (155 m, Jižní Korea) |
89 % |
Pyonggang (371 m, Severní Korea) |
79 % |
Changjin (1080 m, Severní Korea) |
78 % |
Sunčchon (75 m, Jižní Korea) |
66 % |
Čondžu (55 m, Jižní Korea) |
68 % |
Čchonan (22 m, Jižní Korea) |
78 % |
Namlea/buru Isla (20 m, Indonésie) |
88 % |
Tongdučchon (112 m, Jižní Korea) |
95 % |
Pchjongtchek (14 m, Jižní Korea) |
78 % |
Suwon (35 m, Jižní Korea) |
83 % |
Soul (86 m, Jižní Korea) |
86 % |
Hailun (240 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Linjiang (333 m, Čínská lidová republika) |
60 % |
Kwangdžu (74 m, Jižní Korea) |
86 % |
Chunggang (331 m, Severní Korea) |
73 % |
Seongsan (20 m, Jižní Korea) |
56 % |
Čongup (40 m, Jižní Korea) |
65 % |
Yangdok (279 m, Severní Korea) |
96 % |
Charbin (143 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Kunsan (31 m, Jižní Korea) |
76 % |
Munsan (31 m, Jižní Korea) |
92 % |
Wando (35 m, Jižní Korea) |
72 % |
Gochang (56 m, Jižní Korea) |
68 % |
Chu-ma (179 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Inčchon (70 m, Jižní Korea) |
90 % |
Kanggje (306 m, Severní Korea) |
76 % |
Kesong (70 m, Severní Korea) |
92 % |
Sogüpcho (51 m, Jižní Korea) |
68 % |
Porjong (19 m, Jižní Korea) |
77 % |
Singye (97 m, Severní Korea) |
80 % |
Čedžu (23 m, Jižní Korea) |
65 % |
Sosan (27 m, Jižní Korea) |
81 % |
Mokpcho (39 m, Jižní Korea) |
78 % |
Huičchon (155 m, Severní Korea) |
82 % |
Gosan (73 m, Jižní Korea) |
76 % |
Sanana (Letiště) (2 m, Indonésie) |
85 % |
Pchjongjang (36 m, Severní Korea) |
92 % |
Sariwon (52 m, Severní Korea) |
92 % |
Hedžu (81 m, Severní Korea) |
90 % |
Andžu (27 m, Severní Korea) |
79 % |
Tahuna/naha (38 m, Indonésie) |
84 % |
Heuksando (83 m, Jižní Korea) |
81 % |
Nampcho (47 m, Severní Korea) |
93 % |
Anda (150 m, Čínská lidová republika) |
59 % |
Miyako-jima (42 m, Japonsko) |
88 % |
Kusong (99 m, Severní Korea) |
96 % |
Nenjiang (243 m, Čínská lidová republika) |
87 % |
Čchang-čchun (238 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Bitung (3 m, Indonésie) |
81 % |
Supung (76 m, Severní Korea) |
90 % |
Menado (Letiště) (80 m, Indonésie) |
76 % |
Ryongyon (6 m, Severní Korea) |
86 % |
Qian Gorlos (136 m, Čínská lidová republika) |
57 % |
Pängnjŏngdo (158 m, Jižní Korea) |
90 % |
Kalabahi (Alor) (12 m, Indonésie) |
84 % |
Sinuidžu (7 m, Severní Korea) |
97 % |
Tan-tung (14 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Ishigaki (11 m, Japonsko) |
80 % |
Cicikar (148 m, Čínská lidová republika) |
49 % |
Kupang / Timor (Letiště) (108 m, Indonésie) |
77 % |
Letiště Šen-jang Tchao-sien (60 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Šen-jang (43 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Tailai (150 m, Čínská lidová republika) |
42 % |
Gorontalo (Letiště) (2 m, Indonésie) |
83 % |
Rote/baa/lekunik (1 m, Indonésie) |
77 % |
Larantuka/gewaye (17 m, Indonésie) |
74 % |
Luwuk (Letiště) (2 m, Indonésie) |
74 % |
Chengshantou (47 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Baubau (Letiště) (2 m, Indonésie) |
91 % |
Zhangwu (84 m, Čínská lidová republika) |
72 % |
Shengsi (81 m, Čínská lidová republika) |
27 % |
Kendari/wolter (50 m, Indonésie) |
96 % |
Mohe (433 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Tongliao (180 m, Čínská lidová republika) |
34 % |
Maumere / Flores (Letiště) (3 m, Indonésie) |
76 % |
Jing-kchou (4 m, Čínská lidová republika) |
55 % |
Dinghai (37 m, Čínská lidová republika) |
47 % |
Bugt (739 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Dachen Dao (84 m, Čínská lidová republika) |
78 % |
Sabu/tardamu (26 m, Indonésie) |
77 % |
Shanghai/Pudong (Letiště) (4 m, Čínská lidová republika) |
40 % |
Tulihe (733 m, Čínská lidová republika) |
43 % |
Ta-lien (97 m, Čínská lidová republika) |
63 % |
Kolaka/pomalaa (15 m, Indonésie) |
92 % |
Lusi (10 m, Čínská lidová republika) |
28 % |
Ta-lien Letiště (32 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Šanghaj (4 m, Čínská lidová republika) |
30 % |
Ning-po Letiště (4 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Shanghai/Hongqiao (Letiště) (7 m, Čínská lidová republika) |
35 % |
Ťin-čou (70 m, Čínská lidová republika) |
72 % |
Jarud Qi (266 m, Čínská lidová republika) |
31 % |
Toli-Toli (Letiště) (2 m, Indonésie) |
85 % |
Poso (2 m, Indonésie) |
84 % |
Changdao (40 m, Čínská lidová republika) |
53 % |
Rui'an (38 m, Čínská lidová republika) |
75 % |
Ruteng (1170 m, Indonésie) |
85 % |
Čching-tao Letiště (10 m, Čínská lidová republika) |
70 % |
Masamba (50 m, Indonésie) |
91 % |
Waingapu (Letiště) (12 m, Indonésie) |
81 % |
Čching-tao (77 m, Čínská lidová republika) |
76 % |
Longkou (5 m, Čínská lidová republika) |
58 % |
Dongtai (5 m, Čínská lidová republika) |
38 % |
Sheyang (7 m, Čínská lidová republika) |
63 % |
Chang-čou Letiště (6 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Chang-čou (43 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Arxan (997 m, Čínská lidová republika) |
64 % |
Pingtan (31 m, Čínská lidová republika) |
67 % |
Hailar (650 m, Čínská lidová republika) |
55 % |
Mutiara SIS Al-Jufrie (Letiště) (6 m, Indonésie) |
91 % |
Ujang Pandang/paotere (0 m, Indonésie) |
72 % |
Makassar/Hasanuddin (Letiště) (14 m, Indonésie) |
87 % |
Liyang (8 m, Čínská lidová republika) |
64 % |
Lindong (485 m, Čínská lidová republika) |
32 % |
Fu-čou (85 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Ganyu (10 m, Čínská lidová republika) |
51 % |
Wej-fang (22 m, Čínská lidová republika) |
60 % |
Huaiyin Xian (14 m, Čínská lidová republika) |
64 % |
Majene (8 m, Indonésie) |
76 % |
Čch'-feng (572 m, Čínská lidová republika) |
53 % |
Laoting (12 m, Čínská lidová republika) |
74 % |
Čchü-čou (71 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Nanking (7 m, Čínská lidová republika) |
58 % |
Nanking Letiště (15 m, Čínská lidová republika) |
75 % |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonésie) |
95 % |
Khalkh-Gol (688 m, Mongolsko) |
62 % |
Nan-pching (128 m, Čínská lidová republika) |
87 % |
Sia-men Letiště (18 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Sia-men (139 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Sandakan (Letiště) (13 m, Malajsie) |
80 % |
Čcheng-te (386 m, Čínská lidová republika) |
61 % |
Tawau (Letiště) (20 m, Malajsie) |
90 % |
Xi Ujimqin Qi (997 m, Čínská lidová republika) |
67 % |
Tarakan/Juwata (6 m, Indonésie) |
93 % |
Huimin (12 m, Čínská lidová republika) |
51 % |
Tanjung Redep/be (26 m, Indonésie) |
94 % |
Shaowu (219 m, Čínská lidová republika) |
91 % |
Sumbawa Besar (Letiště) (3 m, Indonésie) |
82 % |
Zhangping (203 m, Čínská lidová republika) |
94 % |
Peng-pu (22 m, Čínská lidová republika) |
60 % |
Yong'an (204 m, Čínská lidová republika) |
94 % |
Letiště Tchien-ťin Pin-chaj (3 m, Čínská lidová republika) |
55 % |
Tanjung Selor (50 m, Indonésie) |
90 % |
Ťing-te-čen (60 m, Čínská lidová republika) |
87 % |
Samarinda/Temindung (230 m, Indonésie) |
92 % |
Sü-čou (42 m, Čínská lidová republika) |
40 % |
An-čching (20 m, Čínská lidová republika) |
78 % |
Ťi-nan (58 m, Čínská lidová republika) |
32 % |
Dong Ujimqin Qi (840 m, Čínská lidová republika) |
62 % |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonésie) |
91 % |
Yanzhou (53 m, Čínská lidová republika) |
41 % |
Kudat (5 m, Malajsie) |
80 % |
New Barag Right Banner (556 m, Čínská lidová republika) |
33 % |
Jieyang Chaoshan Intl. Airport (3 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Šan-tchou (3 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Fengning (661 m, Čínská lidová republika) |
57 % |
Letiště Peking (36 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Botou (13 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Dolón núr (1247 m, Čínská lidová republika) |
44 % |
Guangchang (142 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Chuo-šan (68 m, Čínská lidová republika) |
74 % |
Peking (55 m, Čínská lidová republika) |
69 % |
Kotabaru/setagen (18 m, Indonésie) |
91 % |
Meixian (84 m, Čínská lidová republika) |
94 % |
Mataram/Selaparang (3 m, Indonésie) |
97 % |
Xilinhot (1004 m, Čínská lidová republika) |
51 % |
Kota Kinabalu Intl. Airport (3 m, Malajsie) |
90 % |
Lushan (1165 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Nan-čchang (50 m, Čínská lidová republika) |
89 % |
Fu-jang (33 m, Čínská lidová republika) |
58 % |
Po-čou (42 m, Čínská lidová republika) |
56 % |
Juvai Semaring (Letiště) (1094 m, Indonésie) |
95 % |
Gushi (44 m, Čínská lidová republika) |
68 % |
Xunwu (299 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Matad (907 m, Mongolsko) |
38 % |
Dingtao (49 m, Čínská lidová republika) |
61 % |
Pao-ting (19 m, Čínská lidová republika) |
71 % |
Šan-wej (5 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Labuan Letiště (30 m, Malajsie) |
90 % |
Ngurah Rai Intl. Airport (1 m, Indonésie) |
85 % |
Ma-čcheng (59 m, Čínská lidová republika) |
67 % |
Ťi-an (78 m, Čínská lidová republika) |
97 % |
Abag Qi (1128 m, Čínská lidová republika) |
52 % |
Kan-čou (138 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Bandar Seri Begawan Letiště (15 m, Brunej) |
95 % |
Muara Teweh (60 m, Indonésie) |
95 % |
Čang-ťia-kchou (726 m, Čínská lidová republika) |
37 % |
Banjarmasin/Syamsuddin Noo (20 m, Indonésie) |
86 % |
Che-jüan (41 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Čojbalsan (747 m, Mongolsko) |
76 % |
Sing-tchaj (78 m, Čínská lidová republika) |
49 % |
Lianping (214 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Š'-ťia-čuang (81 m, Čínská lidová republika) |
58 % |
Dashbalbar (705 m, Mongolsko) |
40 % |
I-čchun (129 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Banyuwangi (5 m, Indonésie) |
95 % |
An-jang (64 m, Čínská lidová republika) |
56 % |
Waglan Island (60 m, Indie) |
97 % |
Sha Tin (8 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Hongkong (8 m, Čínská lidová republika) |
80 % |
Ta Kwu Ling (13 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Wu-chan (23 m, Čínská lidová republika) |
80 % |
Šen-čen (18 m, Čínská lidová republika) |
87 % |
Sin-jang (115 m, Čínská lidová republika) |
58 % |
Cheung Chau (79 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Palangkaraya/Panarung (27 m, Indonésie) |
92 % |
Huade (1484 m, Čínská lidová republika) |
24 % |
Miri (Letiště) (18 m, Malajsie) |
85 % |
Lau Fau Shan (35 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Kalianget (3 m, Indonésie) |
94 % |
Letiště Šen-čen Pao-an (4 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Čeng-čou (111 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Šao-kuan (68 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Taipa Letiště (114 m, Čínská lidová republika) |
99 % |
Wu-tchaj-šan (2898 m, Čínská lidová republika) |
26 % |
Kanton Letiště (42 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Baruun-Urt (981 m, Mongolsko) |
74 % |
Jining (1416 m, Čínská lidová republika) |
24 % |
Čchen-čou (185 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Bintulu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
95 % |
Putussibau (53 m, Indonésie) |
92 % |
Čchang-ša Letiště (68 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Juanda Intl. Airport (3 m, Indonésie) |
95 % |
Shangchuandao (18 m, Čínská lidová republika) |
87 % |
Cao-jang (127 m, Čínská lidová republika) |
79 % |
Yuanping (838 m, Čínská lidová republika) |
45 % |
Surabaja Letiště (3 m, Indonésie) |
94 % |
Surabaja (3 m, Indonésie) |
91 % |
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Indonésie) |
90 % |
Tchaj-jüan Letiště (785 m, Čínská lidová republika) |
30 % |
Nanyang (131 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Tchaj-jüan (779 m, Čínská lidová republika) |
37 % |
Gaoyao (12 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Xisha Dao (5 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Eren chot (966 m, Čínská lidová republika) |
48 % |
Jang-ťiang (22 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Sibu (Letiště) (31 m, Malajsie) |
95 % |
Nangapinoh (37 m, Indonésie) |
96 % |
Pangkalan Bun/Iskandar (25 m, Indonésie) |
96 % |
Čchang-te (35 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Chöch chot (1065 m, Čínská lidová republika) |
30 % |
Laohekou (91 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Lingling (174 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Sanhu Dao (5 m, Čínská lidová republika) |
82 % |
Sintang/susilo (30 m, Indonésie) |
98 % |
Sri Aman (Letiště) (11 m, Malajsie) |
95 % |
I-čchang (134 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Wu-čou (120 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Hequ (861 m, Čínská lidová republika) |
29 % |
Lushi (570 m, Čínská lidová republika) |
74 % |
Jün-čcheng (365 m, Čínská lidová republika) |
64 % |
Xinyi (84 m, Čínská lidová republika) |
91 % |
Fang Xian (435 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Öndörkhaan (1033 m, Mongolsko) |
47 % |
Chaj-kchou Letiště (23 m, Čínská lidová republika) |
75 % |
Semarang (3 m, Indonésie) |
89 % |
Čan-ťiang (38 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Semarang Letiště (3 m, Indonésie) |
87 % |
Chaj-kchou (24 m, Čínská lidová republika) |
73 % |
Kuching Intl. Airport (27 m, Malajsie) |
95 % |
Kuej-lin (166 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Sangzhi (322 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Mandal (1223 m, Čínská lidová republika) |
15 % |
Sajnšand (938 m, Mongolsko) |
61 % |
Huayin (2063 m, Čínská lidová republika) |
61 % |
Dongsheng (1459 m, Čínská lidová republika) |
18 % |
Ketapang (Letiště) (9 m, Indonésie) |
84 % |
Jü-lin (1058 m, Čínská lidová republika) |
45 % |
Zhijiang (273 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Shan Xian (169 m, Čínská lidová republika) |
86 % |
San-ja (7 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Jen-an (959 m, Čínská lidová republika) |
54 % |
Fengjie (303 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Enshi (458 m, Čínská lidová republika) |
91 % |
Supadio Intl. Airport (3 m, Indonésie) |
96 % |
Letiště San-ja Feng-chuang (27 m, Čínská lidová republika) |
80 % |
Paloh (15 m, Indonésie) |
94 % |
Tegal (10 m, Indonésie) |
88 % |
Pej-chaj (16 m, Čínská lidová republika) |
97 % |
An-kchang (291 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Cilacap (6 m, Indonésie) |
91 % |
Jinghe (411 m, Čínská lidová republika) |
64 % |
Sien-jang (479 m, Čínská lidová republika) |
65 % |
Dongfang (8 m, Čínská lidová republika) |
72 % |
Haliut (1290 m, Čínská lidová republika) |
28 % |
Ranai (2 m, Indonésie) |
89 % |
Nan-ning (126 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Jatiwangi (50 m, Indonésie) |
94 % |
Čojr (1286 m, Mongolsko) |
89 % |
Letiště Đà Nẵng (7 m, Vietnam) |
90 % |
Nanning/Wuxu (Letiště) (128 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Che-čch' (214 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Otog Banner (1381 m, Čínská lidová republika) |
29 % |
Tanjungpandan (Letiště) (44 m, Indonésie) |
101 % |
Hue (9 m, Vietnam) |
95 % |
Bandung/Husein (740 m, Indonésie) |
96 % |
Dachuan (344 m, Čínská lidová republika) |
96 % |
Maanti (1430 m, Mongolsko) |
66 % |
Linhe (1041 m, Čínská lidová republika) |
25 % |
Yanchi (1356 m, Čínská lidová republika) |
36 % |
Fengxiang (781 m, Čínská lidová republika) |
80 % |
Chan-čung (509 m, Čínská lidová republika) |
99 % |
Citeko / Puncak (300 m, Indonésie) |
98 % |
Tanjung Priok (2 m, Indonésie) |
93 % |
Ulánbátar (1306 m, Mongolsko) |
50 % |
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Indonésie) |
91 % |
Longzhou (129 m, Čínská lidová republika) |
75 % |
Kuej-jang (1074 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Ho Či Minovo Město Letiště (19 m, Vietnam) |
90 % |
Pching-liang (1348 m, Čínská lidová republika) |
53 % |
Curug (Letiště) (46 m, Indonésie) |
99 % |
Letiště Sukarno-Hatta (8 m, Indonésie) |
86 % |
Paj-se (177 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Čchung-čching (260 m, Čínská lidová republika) |
95 % |
Hails (1510 m, Čínská lidová republika) |
18 % |
Mandalgovi (1393 m, Mongolsko) |
73 % |
Tarempa (3 m, Indonésie) |
92 % |
Jin-čchuan (1112 m, Čínská lidová republika) |
40 % |
Kratié (23 m, Kambodža) |
84 % |
Serang (40 m, Indonésie) |
95 % |
Pangkalpinang Letiště (33 m, Indonésie) |
96 % |
Nan-čchung (310 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Barunhara (807 m, Mongolsko) |
59 % |
Beidaoqu (1084 m, Čínská lidová republika) |
81 % |
Letiště Nội Bài (6 m, Vietnam) |
95 % |
Svay Rieng (6 m, Kambodža) |
90 % |
Tsgot-Ovoo (1298 m, Mongolsko) |
57 % |
Telukbetung (Letiště) (96 m, Indonésie) |
95 % |
Ubon Ratchathani Agromet (131 m, Thajsko) |
67 % |
Wudu (1079 m, Čínská lidová republika) |
69 % |
Ubon Ratčathani (124 m, Thajsko) |
61 % |
Phnompenh Letiště (0 m, Kambodža) |
92 % |
Kandal (8 m, Kambodža) |
94 % |
Nakhon Phanom (153 m, Thajsko) |
74 % |
Nakhon Phanom (148 m, Thajsko) |
64 % |
Mukdahan (140 m, Thajsko) |
64 % |
Palembang/Talangbetutu (Letiště) (10 m, Indonésie) |
96 % |
Mien-jang (522 m, Čínská lidová republika) |
82 % |
Savannakhet (145 m, Laos) |
60 % |
Nakhon Phanom (Letiště) (179 m, Thajsko) |
65 % |
I-pin (342 m, Čínská lidová republika) |
94 % |
Singkep (Letiště) (31 m, Indonésie) |
96 % |
Chbar Mon municipality (27 m, Kambodža) |
1 % |
Tanjungpinang (18 m, Indonésie) |
96 % |
Bayan Mod (1329 m, Čínská lidová republika) |
20 % |
Dalanzadgad (1465 m, Mongolsko) |
47 % |
Sisaket Agromet (129 m, Thajsko) |
67 % |
Yuzhong (1875 m, Čínská lidová republika) |
54 % |
Sakon Nakhon (172 m, Thajsko) |
57 % |
Sakon Nakhon (Letiště) (161 m, Thajsko) |
55 % |
Batam/hang Nadim (24 m, Indonésie) |
88 % |
Sakon Nakhon Agromet (192 m, Thajsko) |
68 % |
Singapore (Letiště) (16 m, Singapur) |
79 % |
Letiště Čcheng-tu Šuang-liou (495 m, Čínská lidová republika) |
90 % |
Singapur/Paya Lebar (20 m, Singapur) |
80 % |
Saikhan-Ovoo (1316 m, Mongolsko) |
72 % |
Lan-čou (1518 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Wenjiang (540 m, Čínská lidová republika) |
98 % |
Zhanyi (1900 m, Čínská lidová republika) |
45 % |
Tha Tum (130 m, Thajsko) |
77 % |
Roi Et (142 m, Thajsko) |
62 % |
Johore Bharu/Senai (40 m, Malajsie) |
95 % |
Jambi/Sultan Taha (25 m, Indonésie) |
95 % |
Roi Et (156 m, Thajsko) |
62 % |
Kamalasai (141 m, Thajsko) |
66 % |
Bulgan (1208 m, Mongolsko) |
65 % |
Surin (147 m, Thajsko) |
74 % |
Surin (144 m, Thajsko) |
79 % |
Huize (2110 m, Čínská lidová republika) |
79 % |
Buriram (184 m, Thajsko) |
66 % |
Sultan Haji Ahmad Shah (Letiště) (16 m, Malajsie) |
95 % |
Minqin (1367 m, Čínská lidová republika) |
32 % |
Kosumphisai (154 m, Thajsko) |
62 % |
Ja-an (629 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Hezuo (2910 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Khlong Yai (4 m, Thajsko) |
85 % |
Khon Kaen (195 m, Thajsko) |
67 % |
Thaphra Agromet (167 m, Thajsko) |
72 % |
Udon Thani (178 m, Thajsko) |
73 % |
Arvajchér (1813 m, Mongolsko) |
96 % |
Kchun-ming Letiště (1895 m, Čínská lidová republika) |
50 % |
Nang Rong district (182 m, Thajsko) |
82 % |
Nong Khai (Letiště) (174 m, Thajsko) |
74 % |
Khutag-Öndör (938 m, Mongolsko) |
59 % |
Kchun-ming (1892 m, Čínská lidová republika) |
61 % |
Aranyaprathet (49 m, Thajsko) |
80 % |
Nongbualamphu (229 m, Thajsko) |
73 % |
Bengkulu/Padangkemiling (Letiště) (16 m, Indonésie) |
95 % |
Trat (Letiště) (32 m, Thajsko) |
90 % |
Rengat (Letiště) (46 m, Indonésie) |
98 % |
Kota Bharu (Letiště) (5 m, Malajsie) |
85 % |
Si-čchang (1599 m, Čínská lidová republika) |
61 % |
Malakka Letiště (9 m, Malajsie) |
90 % |
Chok Chai district (193 m, Thajsko) |
74 % |
Phliu Agromet (24 m, Thajsko) |
85 % |
Luang Prabang (305 m, Laos) |
95 % |
Chanthaburi (4 m, Thajsko) |
86 % |
Nakhon Ratčasima Letiště (187 m, Thajsko) |
82 % |
Chaiyaphum (Letiště) (184 m, Thajsko) |
67 % |
Sa Kaeo (43 m, Thajsko) |
88 % |
Jiangcheng (1121 m, Čínská lidová republika) |
91 % |
Narathiwat (5 m, Thajsko) |
87 % |
Si-ning (2296 m, Čínská lidová republika) |
79 % |
Loei (254 m, Thajsko) |
81 % |
Loei (264 m, Thajsko) |
84 % |
Kabinburi (12 m, Thajsko) |
85 % |
Sepang/kl International (21 m, Malajsie) |
90 % |
Letiště Kuala Lumpur (22 m, Malajsie) |
90 % |
Cecerleg (1691 m, Mongolsko) |
94 % |
Pekanbaru Letiště (31 m, Indonésie) |
99 % |
Chachoengsao (70 m, Thajsko) |
96 % |
Erdenemandal (1509 m, Mongolsko) |
70 % |
Kerinci/depati (782 m, Indonésie) |
98 % |
Prachinburi (6 m, Thajsko) |
81 % |
Rayong (Letiště) (5 m, Thajsko) |
78 % |
Pak Chong Agromet (388 m, Thajsko) |
63 % |
Yala (36 m, Thajsko) |
92 % |
Lom Sak district (145 m, Thajsko) |
62 % |
Bua Chum (51 m, Thajsko) |
85 % |
Pattani (Letiště) (6 m, Thajsko) |
92 % |
Phetchabun (116 m, Thajsko) |
73 % |
Huai Pong Agromet (45 m, Thajsko) |
75 % |
Wichian Buri district (70 m, Thajsko) |
71 % |
Chonburi (Letiště) (2 m, Thajsko) |
80 % |
Sattahip district (18 m, Thajsko) |
89 % |
Simao (1303 m, Čínská lidová republika) |
82 % |
Pattaya (61 m, Thajsko) |
86 % |
Thung Chang (334 m, Thajsko) |
73 % |
Laem Chabang (81 m, Thajsko) |
83 % |
Amphoe Ko Sichang (27 m, Thajsko) |
74 % |
Tha Wang Pha (237 m, Thajsko) |
84 % |
Nan (202 m, Thajsko) |
79 % |
Letiště Bangkok-Suvarnabhumi (6 m, Thajsko) |
83 % |
Guinan (3123 m, Čínská lidová republika) |
67 % |
Samutprakan Agromet (4 m, Thajsko) |
79 % |
Nan Agromet (265 m, Thajsko) |
80 % |
Ayutthaya Agromet (10 m, Thajsko) |
91 % |
Sitiawan / Pangkor (Letiště) (8 m, Malajsie) |
92 % |
Pathumthani Agromet (7 m, Thajsko) |
85 % |
Lopburi (Letiště) (11 m, Thajsko) |
85 % |
Songkhla (7 m, Thajsko) |
87 % |
Bangkok Letiště (12 m, Thajsko) |
75 % |
Bangna Agromet (3 m, Thajsko) |
79 % |
Bangkok Port (6 m, Thajsko) |
75 % |
Bangkok (4 m, Thajsko) |
85 % |
Takfa Agromet (93 m, Thajsko) |
81 % |
Kho Hong Agromet (10 m, Thajsko) |
92 % |
Hat Yai Intl. Airport (35 m, Thajsko) |
92 % |
Čang-jie (1483 m, Čínská lidová republika) |
34 % |
Sa Dao (26 m, Thajsko) |
98 % |
Sultan Abdul Halim (Letiště) (5 m, Malajsie) |
92 % |
Padang Letiště (3 m, Indonésie) |
95 % |
Phičit (38 m, Thajsko) |
82 % |
Phitsanulok (46 m, Thajsko) |
72 % |
Penang Intl. Airport (4 m, Malajsie) |
85 % |
Lin-cchang (1503 m, Čínská lidová republika) |
100 % |
Ta-li (1992 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Chai Nat Agromet (17 m, Thajsko) |
86 % |
Mörön (1283 m, Mongolsko) |
50 % |
Phrae (163 m, Thajsko) |
79 % |
Nakhon Sawan (35 m, Thajsko) |
80 % |
Khatgal (1668 m, Mongolsko) |
77 % |
Phatthalung (4 m, Thajsko) |
96 % |
Gangca (3302 m, Čínská lidová republika) |
75 % |
Supchanburj (9 m, Thajsko) |
81 % |
Uttaradit (64 m, Thajsko) |
81 % |
Satun (6 m, Thajsko) |
92 % |
Cha Am (Letiště) (4 m, Thajsko) |
85 % |
Nakhon Si Thammarat (3 m, Thajsko) |
95 % |
Ko Samui (5 m, Thajsko) |
92 % |
Uthai Thani (26 m, Thajsko) |
84 % |
Samut Songkhram (4 m, Thajsko) |
85 % |
Garzê (3394 m, Čínská lidová republika) |
85 % |
Nakhon Si Thammarat (Letiště) (6 m, Thajsko) |
94 % |
Nakhon Pathom (10 m, Thajsko) |
92 % |
Hua Hin (12 m, Thajsko) |
82 % |
Nakhon Si Thammarat (Letiště) (4 m, Thajsko) |
95 % |
Phayao (399 m, Thajsko) |
82 % |
Chiang Rai Intl. Airport (390 m, Thajsko) |
95 % |
U Thong Agromet (7 m, Thajsko) |
85 % |
Si Samrong Agromet (54 m, Thajsko) |
87 % |
Chiang Rai (Letiště) (393 m, Thajsko) |
93 % |
Prachuap Khiri Khan (5 m, Thajsko) |
85 % |
Sukhothaj Letiště (54 m, Thajsko) |
80 % |
Sukhothaj (50 m, Thajsko) |
82 % |
Ratchaburi (9 m, Thajsko) |
94 % |
Chiang Rai Agromet (401 m, Thajsko) |
95 % |
Langkawi Intl. Airport (7 m, Malajsie) |
95 % |
Nong Phlub Agromet (108 m, Thajsko) |
91 % |
Rinchinlhumbe (1583 m, Mongolsko) |
49 % |
Darlag (3968 m, Čínská lidová republika) |
86 % |
Surat Thani Agromet (36 m, Thajsko) |
90 % |
Kengtung (828 m, Myanmar) |
91 % |
Trang (16 m, Thajsko) |
87 % |
Kanchanaburi (Letiště) (29 m, Thajsko) |
71 % |
Kamphaeng Phet (82 m, Thajsko) |
73 % |
Lampang (244 m, Thajsko) |
68 % |
Chawang (30 m, Thajsko) |
94 % |
Surat Thani (7 m, Thajsko) |
92 % |
Lampang Agromet (319 m, Thajsko) |
76 % |
Phrasang (14 m, Thajsko) |
92 % |
Thoen district (192 m, Thajsko) |
81 % |
Chumphon (6 m, Thajsko) |
92 % |
Tak (126 m, Thajsko) |
70 % |
Sawi Agromet (13 m, Thajsko) |
94 % |
Ko Lanta (3 m, Thajsko) |
92 % |
Lamphun (298 m, Thajsko) |
70 % |
Doi Ang Khang (1530 m, Thajsko) |
86 % |
Bhumibol Dam (144 m, Thajsko) |
64 % |
Krabi (Letiště) (25 m, Thajsko) |
95 % |
Chiang Mai Intl. Airport (314 m, Thajsko) |
72 % |
Krabi (31 m, Thajsko) |
95 % |
Doi Mu Soe Agromet (868 m, Thajsko) |
87 % |
Deqen (3320 m, Čínská lidová republika) |
92 % |
Sibolga (Letiště) (3 m, Indonésie) |
98 % |
Umphang district (460 m, Thajsko) |
91 % |
Port of Belawan (3 m, Indonésie) |
94 % |
Medan Letiště (25 m, Indonésie) |
96 % |
Thong Pha Phum district (99 m, Thajsko) |
85 % |
Ranong (8 m, Thajsko) |
83 % |
Myeik (37 m, Myanmar) |
92 % |
Victoria Point (47 m, Myanmar) |
92 % |
Mae Sot (197 m, Thajsko) |
80 % |
Tcheng-čchung (1649 m, Čínská lidová republika) |
86 % |
Ťiou-čchüan (1478 m, Čínská lidová republika) |
35 % |
Phuket (4 m, Thajsko) |
84 % |
Phuket Intl. Airport (9 m, Thajsko) |
92 % |
Takua Pa district (4 m, Thajsko) |
95 % |
Dawei (17 m, Myanmar) |
95 % |
Madoi (4273 m, Čínská lidová republika) |
77 % |
Tosontsengel (1723 m, Mongolsko) |
87 % |
Dulan (3192 m, Čínská lidová republika) |
43 % |
Bayanbulag (2255 m, Mongolsko) |
61 % |
Mae Sariang (Letiště) (213 m, Thajsko) |
82 % |
Ye (7 m, Myanmar) |
100 % |
Mae Hong Son (268 m, Thajsko) |
67 % |
Lashio (747 m, Myanmar) |
93 % |
Hpa-an (10 m, Myanmar) |
83 % |
Gunung Sitoli/Binaka (Letiště) (6 m, Indonésie) |
97 % |
Mawlamyine (22 m, Myanmar) |
91 % |
Putao (409 m, Malajsie) |
94 % |
Myitkyina (147 m, Myanmar) |
74 % |
Lhokseumawe (Letiště) (87 m, Indonésie) |
92 % |
Bhamo (113 m, Myanmar) |
74 % |
Taunggyi (1436 m, Myanmar) |
98 % |
Mazong Mountain (1770 m, Čínská lidová republika) |
30 % |
Yushu (3682 m, Čínská lidová republika) |
91 % |
Uliastaj (1759 m, Mongolsko) |
79 % |
Bago (15 m, Myanmar) |
92 % |
Taungoo (49 m, Myanmar) |
81 % |
Katha (95 m, Myanmar) |
76 % |
Altaj (2181 m, Mongolsko) |
51 % |
Pjinmana (104 m, Myanmar) |
82 % |
Mingaladon (29 m, Myanmar) |
83 % |
Rangún Letiště (15 m, Myanmar) |
92 % |
Meulaboh (Letiště) (90 m, Indonésie) |
97 % |
Mandalaj (76 m, Myanmar) |
58 % |
Meiktila (220 m, Myanmar) |
70 % |
Shwebo (110 m, Myanmar) |
83 % |
Hkamti (146 m, Myanmar) |
93 % |
Pyapon (2 m, Myanmar) |
97 % |
Ma-ubin (5 m, Myanmar) |
92 % |
Banda (Letiště) (21 m, Indonésie) |
94 % |
Hinthada (26 m, Myanmar) |
94 % |
Pasighat (157 m, Indie) |
80 % |
Da Qaidam (3174 m, Čínská lidová republika) |
47 % |
Sabang (Letiště) (126 m, Indonésie) |
93 % |
Pyay (60 m, Myanmar) |
83 % |
Monywa (82 m, Myanmar) |
68 % |
Homalin (131 m, Myanmar) |
80 % |
Nyaung-U (55 m, Malajsie) |
75 % |
Golmud (2809 m, Čínská lidová republika) |
34 % |
Minbu (51 m, Myanmar) |
72 % |
Pathein (10 m, Myanmar) |
91 % |
Gwa (3 m, Myanmar) |
90 % |
Mawlaik (116 m, Myanmar) |
91 % |
Thandwe (11 m, Myanmar) |
92 % |
Kalewa (109 m, Myanmar) |
83 % |
North Lakhimpur (102 m, Indie) |
94 % |
Imphál (774 m, Indie) |
98 % |
Manaung (9 m, Myanmar) |
86 % |
Falam (1372 m, Myanmar) |
73 % |
Kyaukphyu (5 m, Myanmar) |
90 % |
Hami (739 m, Čínská lidová republika) |
25 % |
Lenghu (2771 m, Čínská lidová republika) |
45 % |
Coco (3 m, Malajsie) |
92 % |
Sittwe (5 m, Myanmar) |
89 % |
Tanggulashan (4535 m, Čínská lidová republika) |
79 % |
Ulángom (939 m, Mongolsko) |
33 % |
Nagqu (4508 m, Čínská lidová republika) |
88 % |
Kailashahar (30 m, Indie) |
94 % |
Cox's Bazar (Letiště) (4 m, Bangladéš) |
91 % |
Silét Letiště (35 m, Bangladéš) |
78 % |
Šilaung (1600 m, Indie) |
87 % |
Shah Amanat Intl. Airport (6 m, Bangladéš) |
95 % |
Shisanjianfang (732 m, Čínská lidová republika) |
20 % |
Gauhati (Letiště) (54 m, Indie) |
85 % |
Chovd (1405 m, Mongolsko) |
61 % |
Baitag (1186 m, Mongolsko) |
58 % |
Feni (8 m, Bangladéš) |
95 % |
Agartala Letiště (16 m, Indie) |
90 % |
Lhasa (3650 m, Čínská lidová republika) |
83 % |
Maijdicourt (6 m, Bangladéš) |
94 % |
Mangnai (2945 m, Čínská lidová republika) |
24 % |
Chandpur Sadar (7 m, Bangladéš) |
95 % |
Dháka Letiště (9 m, Bangladéš) |
82 % |
Letiště Dháka (10 m, Bangladéš) |
85 % |
Barisal (4 m, Bangladéš) |
89 % |
Uigi (1715 m, Mongolsko) |
29 % |
Qitai (794 m, Čínská lidová republika) |
43 % |
Fuyun (827 m, Čínská lidová republika) |
85 % |
Paro Letiště (2235 m, Bhútán) |
85 % |
Bogra (20 m, Bangladéš) |
79 % |
Rangpur (34 m, Bangladéš) |
85 % |
Turfan (37 m, Čínská lidová republika) |
17 % |
Jashore (Letiště) (7 m, Bangladéš) |
96 % |
Ishwardi (Letiště) (14 m, Bangladéš) |
86 % |
Kalkata / Dum Dum (Letiště) (6 m, Indie) |
70 % |
Kalkata (6 m, Indie) |
72 % |
Altay (737 m, Čínská lidová republika) |
67 % |
Tikanlik (847 m, Čínská lidová republika) |
21 % |
Urumči (947 m, Čínská lidová republika) |
48 % |
Urumči Letiště (654 m, Čínská lidová republika) |
45 % |
Purnia (38 m, Indie) |
54 % |
Bhágalpur (44 m, Indie) |
48 % |
Balasore (20 m, Indie) |
67 % |
Paradeep (9 m, Indie) |
68 % |
Korla (933 m, Čínská lidová republika) |
34 % |
Bhuvanéšvar Letiště (46 m, Indie) |
65 % |
Purí (6 m, Indie) |
77 % |
Hoboksar (1294 m, Čínská lidová republika) |
54 % |
Letiště Tribhuvan (1337 m, Nepál) |
55 % |
Ráňčí (652 m, Indie) |
40 % |
Jay Prakash Narayan (Letiště) (60 m, Indie) |
37 % |
Gopalpur (17 m, Indie) |
90 % |
Karamaj (428 m, Čínská lidová republika) |
49 % |
Bol'she Narymskoe (401 m, Kazachstán) |
79 % |
Jharsuguda (230 m, Indie) |
77 % |
Tazhong (1099 m, Čínská lidová republika) |
37 % |
Ridder (811 m, Kazachstán) |
69 % |
Górakhpur (77 m, Indie) |
36 % |
Vishakhapatnam/Waltair (66 m, Indie) |
87 % |
Váránasí (90 m, Indie) |
60 % |
Tacheng (535 m, Čínská lidová republika) |
52 % |
Kucha (1100 m, Čínská lidová republika) |
53 % |
Varanasi / Babatpur (81 m, Indie) |
45 % |
Tuni (19 m, Indie) |
88 % |
Öskemen Letiště (286 m, Kazachstán) |
70 % |
Kokpekty (512 m, Kazachstán) |
74 % |
Kakinada (8 m, Indie) |
84 % |
Jagdalpur (553 m, Indie) |
75 % |
Tavria (270 m, Kazachstán) |
58 % |
Pottuvil (8 m, Srí Lanka) |
89 % |
Batticaloa (12 m, Srí Lanka) |
93 % |
Urzhar (491 m, Kazachstán) |
82 % |
Trincomalee (7 m, Srí Lanka) |
90 % |
Zangiztobe (455 m, Kazachstán) |
89 % |
Mačilípatnam (3 m, Indie) |
93 % |
Hambantota (20 m, Srí Lanka) |
91 % |
Badulla (670 m, Srí Lanka) |
96 % |
Bandarawela (1225 m, Srí Lanka) |
90 % |
Lucknow/Amausi (Letiště) (128 m, Indie) |
50 % |
Mullaittivu (2 m, Srí Lanka) |
81 % |
Nuwara Eliya (1880 m, Srí Lanka) |
54 % |
Kandy (477 m, Srí Lanka) |
95 % |
Vijayawada (Letiště) (24 m, Indie) |
90 % |
Vavuniya (98 m, Srí Lanka) |
94 % |
Maha Illuppallama (117 m, Srí Lanka) |
96 % |
Anuradhápura Letiště (89 m, Srí Lanka) |
99 % |
Ratnapura (86 m, Srí Lanka) |
100 % |
Kurunegala (116 m, Srí Lanka) |
96 % |
Semey/Semipalatinsk (196 m, Kazachstán) |
73 % |
Galle (18 m, Srí Lanka) |
89 % |
Numgambakkam (6 m, Indie) |
85 % |
Letiště Čennaí (16 m, Indie) |
85 % |
Jarkent (645 m, Kazachstán) |
80 % |
Ongole (12 m, Indie) |
86 % |
Jápané (3 m, Srí Lanka) |
100 % |
Nellúru (20 m, Indie) |
91 % |
Chotan (1375 m, Čínská lidová republika) |
22 % |
Mannar (3 m, Srí Lanka) |
86 % |
Kolombo (5 m, Srí Lanka) |
93 % |
Katunayake (8 m, Srí Lanka) |
96 % |
Kolombo (7 m, Srí Lanka) |
91 % |
Puttalam (2 m, Srí Lanka) |
92 % |
Karaikal (7 m, Indie) |
91 % |
Cuddalore (12 m, Indie) |
90 % |
Tirupati (105 m, Indie) |
85 % |
Zhansugirov (628 m, Kazachstán) |
3 % |
Novonikalaevka (258 m, Kazachstán) |
57 % |
Konyrolen (1224 m, Kazachstán) |
97 % |
Dr. Babasaheb Ambedkar Intl. Airport (310 m, Indie) |
70 % |
Tiruchirappalli Intl. Airport (88 m, Indie) |
85 % |
Džhánsí (249 m, Indie) |
47 % |
Bachu (1117 m, Čínská lidová republika) |
54 % |
Hajdarábád Letiště (545 m, Indie) |
54 % |
Letiště Rádžíva Gándhího (617 m, Indie) |
50 % |
Semijarka (149 m, Kazachstán) |
80 % |
Sélam (278 m, Indie) |
74 % |
Madurai (131 m, Indie) |
85 % |
Kurnool (281 m, Indie) |
38 % |
Déhrádún (682 m, Indie) |
64 % |
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
60 % |
Anantapur (364 m, Indie) |
45 % |
Bengalúr (921 m, Indie) |
61 % |
Raja Bhoj (Letiště) (523 m, Indie) |
46 % |
Guna (478 m, Indie) |
40 % |
Jarkend (1232 m, Čínská lidová republika) |
43 % |
Safdarjung (Letiště) (216 m, Indie) |
45 % |
Palam (237 m, Indie) |
45 % |
Coimbatore/Peelamedu (399 m, Indie) |
90 % |
Intymak (614 m, Kazachstán) |
100 % |
Tiruvanantapuram Letiště (64 m, Indie) |
80 % |
Tiruvanantapuram (5 m, Indie) |
80 % |
Almaty Letiště (851 m, Kazachstán) |
80 % |
Pavlodar (122 m, Kazachstán) |
89 % |
Ambála (273 m, Indie) |
52 % |
Mikhailovka (114 m, Kazachstán) |
88 % |
Patiála (251 m, Indie) |
64 % |
Chitradurga (733 m, Indie) |
87 % |
Kóčin Letiště (8 m, Indie) |
95 % |
Yegindybulak (776 m, Kazachstán) |
58 % |
Bakanas (396 m, Kazachstán) |
89 % |
Kašgar (1291 m, Čínská lidová republika) |
20 % |
Sólápur Letiště (479 m, Indie) |
70 % |
Jaipur / Sanganer (390 m, Indie) |
30 % |
Kóžikkót (5 m, Indie) |
83 % |
Hisár Letiště (221 m, Indie) |
77 % |
Gadag-Betageri (650 m, Indie) |
84 % |
Irtyshsk (94 m, Kazachstán) |
74 % |
Aurangabad (Letiště) (579 m, Indie) |
90 % |
Banihal (1630 m, Indie) |
95 % |
Balchaš (350 m, Kazachstán) |
74 % |
Qazigund (1739 m, Indie) |
87 % |
Mangalore/Bajpe (102 m, Indie) |
90 % |
Amritsar Letiště (234 m, Indie) |
70 % |
Šrínagar (1587 m, Indie) |
83 % |
Bektauata (620 m, Kazachstán) |
69 % |
Sialkot (256 m, Pákistán) |
81 % |
Sialkot Intl. Airport (247 m, Pákistán) |
75 % |
Allama Iqbal Intl. Airport (215 m, Pákistán) |
54 % |
Maharana Pratap (Letiště) (514 m, Indie) |
50 % |
Sri Ganganagar (177 m, Indie) |
59 % |
Puné (559 m, Indie) |
58 % |
Násik (601 m, Indie) |
67 % |
Goa / Panjim (Letiště) (60 m, Indie) |
87 % |
Novotroitskoe (456 m, Kazachstán) |
82 % |
Džihlam (234 m, Pákistán) |
72 % |
Letiště Male (2 m, Maledivy) |
88 % |
Kadhdhoo (2 m, Maledivy) |
87 % |
Murree (2127 m, Pákistán) |
67 % |
Balakot (981 m, Pákistán) |
84 % |
Moiynty (582 m, Kazachstán) |
62 % |
Sary-Arka (Letiště) (538 m, Kazachstán) |
75 % |
Ratnagiri (67 m, Indie) |
92 % |
Vádódara (39 m, Indie) |
61 % |
Bahawalnagar (163 m, Pákistán) |
39 % |
Kakol (1309 m, Pákistán) |
74 % |
Hanimaadhoo (2 m, Maledivy) |
86 % |
Gan (Addu Atoll) (2 m, Maledivy) |
92 % |
Karaganda (553 m, Kazachstán) |
72 % |
Minicoy / Lakkadiven (2 m, Indie) |
95 % |
Islámábád Letiště (508 m, Pákistán) |
54 % |
Faisalábád (184 m, Pákistán) |
63 % |
Bestobe (168 m, Kazachstán) |
100 % |
Kaadedhdhoo (Letiště) (2 m, Maledivy) |
97 % |
Zaryk (656 m, Kazachstán) |
67 % |
Mumbai / Santacruz (Letiště) (14 m, Indie) |
90 % |
Súrat (12 m, Indie) |
75 % |
Lugovoj (683 m, Kazachstán) |
74 % |
Ahmadábád Letiště (55 m, Indie) |
45 % |
Saidu Sharif (951 m, Pákistán) |
89 % |
Deesa (136 m, Indie) |
60 % |
Péšávar (329 m, Pákistán) |
84 % |
Čitrál (1500 m, Pákistán) |
89 % |
Bahávalpur (113 m, Pákistán) |
66 % |
Drosh (1465 m, Pákistán) |
66 % |
Fergana (577 m, Uzbekistán) |
73 % |
Péšávar Letiště (360 m, Pákistán) |
70 % |
Namangan (474 m, Uzbekistán) |
63 % |
Multán Letiště (123 m, Pákistán) |
46 % |
Barmer (193 m, Indie) |
38 % |
Taraz (655 m, Kazachstán) |
73 % |
Astana (350 m, Kazachstán) |
70 % |
Taraz Letiště (666 m, Kazachstán) |
55 % |
Akkol (384 m, Kazachstán) |
79 % |
Dera Ismail Khan (173 m, Pákistán) |
73 % |
Rádžkot (138 m, Indie) |
86 % |
Chanpúr (88 m, Pákistán) |
67 % |
Pskem (1258 m, Uzbekistán) |
75 % |
Aul Turara Ryskulova (808 m, Kazachstán) |
66 % |
Shchuchinsk (395 m, Kazachstán) |
63 % |
Parachinar (1726 m, Pákistán) |
64 % |
Zhaltyr (305 m, Kazachstán) |
72 % |
Chhor (6 m, Pákistán) |
87 % |
Bar Khan (1098 m, Pákistán) |
40 % |
Šymkent (604 m, Kazachstán) |
55 % |
Khujand (Letiště) (442 m, Tádžikistán) |
50 % |
Bhuj (Letiště) (80 m, Indie) |
88 % |
Pórbandar Letiště (7 m, Indie) |
88 % |
Kzylzar (361 m, Kazachstán) |
58 % |
Zhob (1407 m, Pákistán) |
63 % |
Kokčetau (229 m, Kazachstán) |
76 % |
Taškent Letiště (488 m, Uzbekistán) |
55 % |
Petropavl (142 m, Kazachstán) |
75 % |
Okha (7 m, Indie) |
87 % |
Dwarka (11 m, Indie) |
85 % |
Bugun (406 m, Kazachstán) |
100 % |
Achisaj (822 m, Kazachstán) |
66 % |
Badin (11 m, Pákistán) |
87 % |
Rohri (68 m, Pákistán) |
55 % |
Naliya (25 m, Indie) |
80 % |
Dushanbe Intl. Airport (800 m, Tádžikistán) |
80 % |
Balkasino (398 m, Kazachstán) |
69 % |
Sirdaryo (264 m, Uzbekistán) |
78 % |
Shubarkul (490 m, Kazachstán) |
61 % |
Jacobabad (56 m, Pákistán) |
56 % |
Hajdarábád Letiště (30 m, Pákistán) |
79 % |
Nawabshah (38 m, Pákistán) |
67 % |
Atbasar (304 m, Kazachstán) |
70 % |
Padidan (47 m, Pákistán) |
59 % |
Turkestán (207 m, Kazachstán) |
71 % |
Bayyrkum (184 m, Kazachstán) |
56 % |
Cardara (275 m, Kazachstán) |
44 % |
Sibi (134 m, Pákistán) |
61 % |
Jizzakh (345 m, Uzbekistán) |
79 % |
Žezkazgan (346 m, Kazachstán) |
55 % |
Termiz (310 m, Uzbekistán) |
70 % |
Korangi (Letiště) (22 m, Pákistán) |
80 % |
Zlikha (138 m, Kazachstán) |
70 % |
Blacoveschenka (151 m, Kazachstán) |
71 % |
Ruzaevka (227 m, Kazachstán) |
63 % |
Samarkand (724 m, Uzbekistán) |
80 % |
Ciili (153 m, Kazachstán) |
57 % |
Karsakpay (488 m, Kazachstán) |
55 % |
Khuzdar (1232 m, Pákistán) |
28 % |
Kalat (2017 m, Pákistán) |
45 % |
Derzhavinsk (243 m, Kazachstán) |
79 % |
Kárší (376 m, Uzbekistán) |
50 % |
Nurota (485 m, Uzbekistán) |
67 % |
Uricky (216 m, Kazachstán) |
75 % |
Kyzylorda (130 m, Kazachstán) |
55 % |
Buchara (226 m, Uzbekistán) |
45 % |
Tamdy (237 m, Uzbekistán) |
28 % |
Dalbandin (850 m, Pákistán) |
52 % |
Ak-Bajtal (234 m, Uzbekistán) |
42 % |
Panjgur (981 m, Pákistán) |
66 % |
Dzhusaly (103 m, Kazachstán) |
79 % |
Kostanaj (170 m, Kazachstán) |
75 % |
Torgai (123 m, Kazachstán) |
63 % |
Pasni (6 m, Pákistán) |
86 % |
Nok Kundi (683 m, Pákistán) |
56 % |
Buzaubaj (98 m, Uzbekistán) |
46 % |
Kazaly (68 m, Kazachstán) |
79 % |
Mary Letiště (222 m, Turkmenistán) |
65 % |
Jiwani (Letiště) (57 m, Pákistán) |
82 % |
Aralsk (62 m, Kazachstán) |
91 % |
Zabol (489 m, Írán) |
70 % |
Záhedán Letiště (1370 m, Írán) |
95 % |
Iranshahr (591 m, Írán) |
60 % |
Urgench (101 m, Uzbekistán) |
48 % |
Chimbaj (66 m, Uzbekistán) |
44 % |
Mašhad Letiště (999 m, Írán) |
95 % |
Nukus (77 m, Uzbekistán) |
38 % |
Nukus Letiště (77 m, Uzbekistán) |
35 % |
Bírdžand (1491 m, Írán) |
80 % |
Qo'ng'irot (64 m, Uzbekistán) |
62 % |
Stepnoe (243 m, Kazachstán) |
100 % |
Mugodzarskaja (398 m, Kazachstán) |
76 % |
Ašchabad (210 m, Turkmenistán) |
70 % |
Tokmansay (368 m, Kazachstán) |
100 % |
Jaslyk (127 m, Uzbekistán) |
47 % |
Jask (5 m, Írán) |
75 % |
Aktobe Letiště (219 m, Kazachstán) |
90 % |
Temir (234 m, Kazachstán) |
79 % |
Kermán (1754 m, Írán) |
95 % |
Fudžajra (28 m, Spojené arabské emiráty) |
40 % |
Bandar Abbás Letiště (10 m, Írán) |
80 % |
Sam (88 m, Kazachstán) |
75 % |
Rás al-Chajma Letiště (31 m, Spojené arabské emiráty) |
85 % |
Dayrestan (Letiště) (12 m, Írán) |
90 % |
Al Ain Intl. Airport (262 m, Spojené arabské emiráty) |
45 % |
Sharjah Int. (Letiště) (33 m, Spojené arabské emiráty) |
50 % |
Dubai Int. (Letiště) (5 m, Spojené arabské emiráty) |
45 % |
Bandar Lengeh (14 m, Írán) |
90 % |
Uil (128 m, Kazachstán) |
78 % |
Letiště Abú Zabí (27 m, Spojené arabské emiráty) |
45 % |
Gorgán (155 m, Írán) |
95 % |
Jazd (1237 m, Írán) |
95 % |
Larestan Ayatollah Ayatollahi Intl. Airport (792 m, Írán) |
70 % |
Abu Dhabi Bateen (Letiště) (5 m, Spojené arabské emiráty) |
45 % |
Kiš Letiště (30 m, Írán) |
95 % |
Fasa (1288 m, Írán) |
70 % |
Makat (-21 m, Kazachstán) |
79 % |
Turkmenbaši Letiště (85 m, Turkmenistán) |
55 % |
Šíráz Letiště (1481 m, Írán) |
85 % |
Zhympity (32 m, Kazachstán) |
75 % |
Atyrau (-22 m, Kazachstán) |
74 % |
Taipak (2 m, Kazachstán) |
76 % |
Atyrau Letiště (-21 m, Kazachstán) |
75 % |
Isfahán (1550 m, Írán) |
95 % |
Dauhá Letiště (10 m, Katar) |
60 % |
Jásúdž Letiště (1825 m, Írán) |
95 % |
Nowshahr (Letiště) (-18 m, Írán) |
90 % |
Letiště Teherán-Mehrabád (1191 m, Írán) |
60 % |
Oral (37 m, Kazachstán) |
80 % |
Čapajev (17 m, Kazachstán) |
71 % |
Teherán Letiště (1007 m, Írán) |
40 % |
Isatai (-26 m, Kazachstán) |
87 % |
Búšehr Letiště (19 m, Írán) |
35 % |
Gach Saran Du Gunbadan (699 m, Írán) |
65 % |
Rámsar (-20 m, Írán) |
65 % |
Bahrain Int. (Letiště) (2 m, Bahrajn) |
65 % |
Fort-Shevchenko (-25 m, Kazachstán) |
95 % |
Dhahran (Letiště) (17 m, Saúdská Arábie) |
50 % |
Letiště Hejdara Alijeva (5 m, Ázerbájdžán) |
90 % |
Dammám Letiště (12 m, Saúdská Arábie) |
65 % |
Al Ahsa (Letiště) (178 m, Saúdská Arábie) |
40 % |
Kurmangazy (-22 m, Kazachstán) |
68 % |
Bandar-e Mahshahr (Letiště) (2 m, Írán) |
75 % |
Lenkoran (-12 m, Ázerbájdžán) |
60 % |
Seiyun (Letiště) (701 m, Jemen) |
30 % |
Ahváz Letiště (22 m, Írán) |
60 % |
Hamadán (1749 m, Írán) |
95 % |
Ardabíl Letiště (1315 m, Írán) |
75 % |
Chorramábád Letiště (1155 m, Írán) |
65 % |
Basra (2 m, Irák) |
45 % |
Qabala Intl. Airport (338 m, Ázerbájdžán) |
85 % |
Kermánšáh (1322 m, Írán) |
55 % |
Sharurah Domestic (Letiště) (725 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Sanandadž (1373 m, Írán) |
30 % |
Rijád/King Khaled Int. (Letiště) (614 m, Saúdská Arábie) |
15 % |
Ílám Letiště (1342 m, Írán) |
45 % |
Goris Stream (1550 m, Arménie) |
78 % |
Gjandža Letiště (330 m, Ázerbájdžán) |
65 % |
Tabríz Letiště (1361 m, Írán) |
50 % |
Maragheh (1340 m, Írán) |
40 % |
Megri (627 m, Arménie) |
66 % |
Qaisumah (Letiště) (358 m, Saúdská Arábie) |
25 % |
Sisian (1580 m, Arménie) |
87 % |
Mec Mazra (1939 m, Arménie) |
85 % |
Vorotani Lernantck (2387 m, Arménie) |
74 % |
Djermuk (2064 m, Arménie) |
95 % |
Sulejmánie (843 m, Irák) |
25 % |
Nachičevan Letiště (873 m, Ázerbájdžán) |
75 % |
Wadi ad-Dawasir (Letiště) (622 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Idževan (732 m, Arménie) |
85 % |
Gavaṙ (1960 m, Arménie) |
87 % |
Orumíje (1316 m, Írán) |
60 % |
Aden Intl. Airport (3 m, Jemen) |
80 % |
Letiště Tbilisi (495 m, Gruzie) |
75 % |
Hrazdan (1765 m, Arménie) |
71 % |
Artašat (829 m, Arménie) |
79 % |
Vanadzor (1376 m, Arménie) |
86 % |
Najran Domestic (Letiště) (1212 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Yerevan Zvartnots (854 m, Arménie) |
49 % |
Aparan (1889 m, Arménie) |
78 % |
Aštarak (1090 m, Arménie) |
46 % |
Kalinino (1507 m, Arménie) |
78 % |
Irbíl Letiště (420 m, Irák) |
70 % |
Armavir (861 m, Arménie) |
66 % |
Talin (1637 m, Arménie) |
63 % |
Ashotsk (2012 m, Arménie) |
90 % |
Gyumri Shirak Intl. Airport (1524 m, Arménie) |
85 % |
Amasia (1866 m, Arménie) |
97 % |
Prince Naif bin Abdulaziz Intl. Airport (648 m, Saúdská Arábie) |
25 % |
Rafha Domestic (Letiště) (444 m, Saúdská Arábie) |
25 % |
Khamis Mushait (Letiště) (2056 m, Saúdská Arábie) |
60 % |
Abhá (2093 m, Saúdská Arábie) |
50 % |
Bisha (Letiště) (1162 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Jizan Regional (Letiště) (7 m, Saúdská Arábie) |
75 % |
Kutaisi Letiště (68 m, Gruzie) |
45 % |
Ḥaʼil (Letiště) (1002 m, Saúdská Arábie) |
40 % |
Al Bahah (1652 m, Saúdská Arábie) |
35 % |
Batumi (32 m, Gruzie) |
30 % |
Arar (Letiště) (549 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Taif (Letiště) (1453 m, Saúdská Arábie) |
60 % |
Sakakah (Letiště) (689 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Miná (394 m, Saúdská Arábie) |
54 % |
Prince Mohammad bin Abdulaziz Intl. Airport (636 m, Saúdská Arábie) |
5 % |
Jeddah Airport (King Abdul Aziz) (17 m, Saúdská Arábie) |
55 % |
Turaif (Letiště) (852 m, Saúdská Arábie) |
20 % |
Yanbu (Letiště) (10 m, Saúdská Arábie) |
45 % |
Guriat (Letiště) (504 m, Saúdská Arábie) |
15 % |
Tabuk (Letiště) (768 m, Saúdská Arábie) |
15 % |
Al Wajh (Letiště) (24 m, Saúdská Arábie) |
10 % |
Letiště Ammán (722 m, Jordánsko) |
25 % |
Amman Civil (Letiště) (779 m, Jordánsko) |
20 % |
Kafarnaum (24 m, Izrael) |
48 % |
Mount Sodom (10 m, Izrael) |
26 % |
Jeruzalém (815 m, Izrael) |
15 % |
Roš ha-nikra (10 m, Izrael) |
27 % |
Ne'ot Smadar (403 m, Izrael) |
15 % |
Akaba Letiště (51 m, Jordánsko) |
15 % |
Chadera (6 m, Izrael) |
27 % |
Bejt Dagan (35 m, Izrael) |
48 % |
Letiště Ben Guriona (49 m, Izrael) |
44 % |
Beer Ševa (280 m, Izrael) |
22 % |
Aškelon (6 m, Izrael) |
25 % |